La Federación Alcer Galicia convoca todos los años as personas socias de todas nas delegaciones de las que se compone a disfrutar de unos días de ocio para que puedan compartir experiencias, inquietudes y sobretodo para que les sirvan de desconexión. Este año los días elegidos han sido el 17,18 y 19 de mayo en Panxón (Nigrán) contando con la participación de 51 personas asistentes de las que 13 han ido desde Ourense. Durante su estancia han realizado diferentes actividades como visita a las Illas Cíes, andaina por Nigrán, actividades por el Día de las Letras Gallegas, etc.

A Federación Alcer Galicia convoca todos os anos as persoas socias de todas as delegacións das que se compón a desfrutar duns días de lecer para que poidan compartir experiencias, inquedanzas e sobretodo para que lles sirvan de desconexión. Este ano os días elixidos foron o 17,18 e 19 de maio en Panxón (Nigrán) contando coa participación de 51 persoas asistentes das que 13 foron dende Ourense. Durante a súa estancia realizaron diferentes actividades como visita ás Illas Cíes, andaina por Nigrán, actividades polo Día das Letras Galegas, etc.

Más/máis en Facebook de Federación ALCER Galicia