CASTELLANO:
El martes 7 de noviembre nos hemos unidos a una concentración que se ha organizado a nivel nacional desde Cocemfe. En el caso de Ourense la concentración ha tenido lugar en la calle Juan XXIII a la altura del centro de salud y ha sido convocada por Discafis-Cogami.
Se ha pedido que se tomen las medidas para poder cumplir la Ley General de Derechos de PCD y de su inclusión Social que establece el 4 de diciembre de 2017 como límite temporal para que todos los productos, bienes, entornos y servicios sean accesibles. La trabajadora social de ALCER ha colaborado también en la lectura del Manifiesto.
GALEGO:
O martes 7 de novembro unímonos a unha concentración que se organizou a nivel nacional dende Cocemfe. No caso de Ourense a concentración tivo lugar na Rua Xoan XXIII á altura do centro de saúde e foi convocada por Discafis-Cogami.
Pediuse que se tomen as medidas para poder cumprir a Lei Xeral de Dereitos de PCD e da súa inclusión Social que establece o 4 de decembro de 2017 como límite temporal para que todos os produtos, bens, contornas e servizos sexan accesibles. A traballadora social de ALCER colaborou tamén na lectura do Manifesto.