El miércoles 12 de junio ha tenido lugar en Ourense un taller teórico-práctico sobre nutrición y cocina adaptada a personas con enfermedad renal, a través del programa «Apóiate en Alcer» de la Federación ALCER Galicia, que tiene como objetivo dar asesoramiento nutricional a personas con ERC en todas las fases de la patología. previniendo la progresión de la enfermedad renal y mejorando su calidad de vida.
Los objetivos de este taller han sido dar a conocer la dietoterapia básica en la ERC y aplicarla mediante la elaboración de recetas, ofrecer pautas teóricas para la elaboración de un menú saludable adaptado, priorizando el uso de alimentos bajos en fósforo y potasio.
El taller se ha realizado a través de la Escuela Gallega de Salud para la Ciudadanía, ha contado con 10 asistentes, una duración de 4 horas y se ha celebrado en la asociación de vecinos «Carlasca» de A Carballeira.

O mércores 12 de xuño tivo lugar un obradoiro teórico-práctico de nutrición e cociña adaptado a persoas con enfermidade renal en Ourense, a través do programa «Apóiate en Alcer» da Federación ALCER Galicia, que pretende asesorar en materia de nutrición a persoas con ERC en todas as etapas da patoloxía, previndo o progreso da enfermidade renal e mellorando a súa calidade de vida.
Os obxectivos deste obradoiro foron dar a coñecer a dietoterapia básica en ERC e aplicala mediante a elaboración de receitas, ofrecer pautas teóricas para a elaboración dun menú saudable adaptado, priorizando o emprego de alimentos de contido baixo en fósforo e potasio.
O obradoiro realizado a través da Escola Galega de Saúde para Cidadáns contou coa presenza de 10 asistentes, tivo unha duración de 4 horas e levouse a cabo na asociación de veciños “Carlasca” en A Carballeira.